Annons

Softonic-recension

Roliga snögubbe förskolespel: Ett festligt lärande äventyr för barn

Fun Snowman Kindergarten Games är en Android-applikation utvecklad av Family Play Ltd, tillgänglig gratis. Den tillhör kategorin pedagogiska spel och är speciellt utformad för barn i åldern 5 år och uppåt. Spelet är en perfekt kombination av roligt och lärande och har en söt snögubbe som motiverar barnen att delta i 12 olika aktiviteter för att utveckla tidig barndomsläsning.

Spelet syftar till att lära ut grunderna i förskolelärande, inklusive mönsterigenkänning och sekvenser, stavning, matchning av objekt, färger, former och djur samt olika matematiska begrepp. Det erbjuder en mängd vanliga kärnfärdigheter för förskolan, som nummeridentifiering, matchningsspel, jämförelse, stavning och mönster. Spelet är interaktivt och engagerande, med positiv uppmuntran, professionell berättarröst och lekfull musik. Det är en oavbruten spelupplevelse för barn att lära sig och ha kul.

Program tillgängligt på andra språk

Användarrecensioner om Fun Snowman Kindergarten Games

Har du provat Fun Snowman Kindergarten Games? Var den första att lämna din åsikt!

Annons

Lagar som rör användningen av denna programvara varierar från land till land. Vi uppmuntrar eller accepterar inte användningen av detta program om det strider mot dessa lagar.